آ

  • آزادی شخصی ویژگی‎های روانسنجی نسخۀ فارسی پرسش‌نامۀ فرایندهای تغییر در تمرین مهارت‎های روانشناختی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 108-95]

  • آسیب آسیب‌های رفتارهای ضد شهروندی سازمانی بر هیئت‌های ورزشی بر اساس سندروم سیب لکه-دار [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 70-53]

  • آمادگی جسمانی مقایسه قابلیت‌های بدنی (خودتوصیفی و عینی) و نگرش تغذیه‌ای در زنان فعال و غیرفعال [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 14-1]

  • آموزش اثر کانون توجه بر مهارت تیراندازان مبتدی و ماهر مرکز آموزشی مالک اشتر اراک [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 170-157]

  • آموزش مجازی تاثیر آموزش مجازی مهارت‌های روانشناختی (روش سینکلیر و سینکلیر) بر دقت پاس بسکتبالیست-‏های نیمه حرفه‌ای [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 92-77]

  • آنومی سازمانی ارائه الگوی عوامل ایجادکننده آنومی سازمانی منطبق با متغیرهای روان‌شناختی در ورزش: مطالعه ادارات کل ورزش و جوانان ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 156-137]

ا

  • ادارات ورزش و جوانان ارائه الگوی عوامل ایجادکننده آنومی سازمانی منطبق با متغیرهای روان‌شناختی در ورزش: مطالعه ادارات کل ورزش و جوانان ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 156-137]

  • ارتباطات کمک‌کننده ویژگی‎های روانسنجی نسخۀ فارسی پرسش‌نامۀ فرایندهای تغییر در تمرین مهارت‎های روانشناختی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 108-95]

  • استحکام ذهنی ارتباط محیط پرورش استعداد و استحکام ذهنی در نوجوانان فوتبالیست [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 48-31]

  • استرس ادراک شده اثربخشی معنادرمانی گروهی بر استرس ادراک شده و بهزیستی روان‌شناختی ورزشکاران نوجوان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 181-190]

  • اضطراب اجتماعی اندام پیش بینی اضطراب اجتماعی براساس برخی از شاخص های ترکیب بدن (BMI,WHR) و تصویر بدنی در دانش اموزان دختر دوره متوسطه دوم [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 30-17]

  • اضطراب حالتی-رقابتی اثربخشی یک دوره ماساژ و موسیقی بر اضطراب رقابتی قایق‌رانان نخبه [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 28-15]

  • اضطراب صفتی تأثیر محیط تمرینی رقابتی و غیر رقابتی بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در دختران نوجوان با اضطراب صفتی بالا و پایین [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 94-83]

  • افزایش آگاهی ویژگی‎های روانسنجی نسخۀ فارسی پرسش‌نامۀ فرایندهای تغییر در تمرین مهارت‎های روانشناختی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 108-95]

  • اکتساب تأثیر محیط تمرینی رقابتی و غیر رقابتی بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در دختران نوجوان با اضطراب صفتی بالا و پایین [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 94-83]

  • الگودهی تأثیر خودالگودهی، الگوی ماهر و الگوی در حال یادگیری بر اکتساب و یادداری مهارت پات گلف [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 170-159]

  • امواج مغزی تاثیر دستورالعمل توجهی بر حافظه حرکتی و امواج مغزی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 114-93]

  • انگیختگی اثربخشی یک دوره ماساژ و موسیقی بر اضطراب رقابتی قایق‌رانان نخبه [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 28-15]

  • انگیزش مشارکت فعالیت بدنی تأثیر بازخورد مثبت انگیزشی-قیاسی با شرایط کلیشه و عدم کلیشه بر انگیزش مشارکت در فعالیت بدنی و خودکارآمدی دختران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 38-29]

ب

  • بازی تاثیر بازی در خانه‌ (بسته پیشنهادی یونیسف) و راهبردهای فراشناختی بر سلامت کودکان 5 تا 8 سال در پاندمی کرونا [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 136-125]

  • بازخورد مثبت انگیزشی-قیاسی تأثیر بازخورد مثبت انگیزشی-قیاسی با شرایط کلیشه و عدم کلیشه بر انگیزش مشارکت در فعالیت بدنی و خودکارآمدی دختران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 38-29]

  • بازی‌های آزاد و سازمان یافته مقایسه تأثیر بازی های آزاد و سازمان یافته بر تبحر حرکتی و رفتار اجتماعی کودکان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 191-202]

  • بدمینتون بررسی تأثیر تعدیل‌کنندگی تیپ شخصیتی افراد بر یادگیری مهارت‌های سرویس بلند و کوتاه بدمینتون به روش‌های مسدود و تصادفی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 144-129]

  • بسکتبالیست تاثیر آموزش مجازی مهارت‌های روانشناختی (روش سینکلیر و سینکلیر) بر دقت پاس بسکتبالیست-‏های نیمه حرفه‌ای [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 92-77]

  • بهزیستی روان­شناختی اثربخشی معنادرمانی گروهی بر استرس ادراک شده و بهزیستی روان‌شناختی ورزشکاران نوجوان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 181-190]

پ

  • پایایی روان‌سنجی نسخه فارسی پرسش‌نامه تمرین ذهنی ورزشی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 158-145]

  • پایایی ویژگی‎های روانسنجی نسخۀ فارسی پرسش‌نامۀ مربیگری مهارت‌های زندگی در ورزش [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 171-182]

  • پذیرش اجتماعی رابطه ذهن‌آگاهی با اضطراب بدنی اجتماعی در بانوان؛ نقش واسطه‌ای انگیزه مشارکت ورزشی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 52-39]

  • پرتاب آزاد بسکتبال تأثیر محیط تمرینی رقابتی و غیر رقابتی بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در دختران نوجوان با اضطراب صفتی بالا و پایین [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 94-83]

  • پردازش حسی اطلاعات تاثیر دستورالعمل توجهی بر حافظه حرکتی و امواج مغزی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 114-93]

  • پرسش‌نامه تمرین ذهنی ورزشی روان‌سنجی نسخه فارسی پرسش‌نامه تمرین ذهنی ورزشی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 158-145]

  • پیش بینی پیش بینی هدفگرایی تکواندوکاران نخبه و غیرنخبه بر اساس جوانگیزشی ادراک شده [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 82-71]

ت

  • تاب‌آوری تاثیر تمرینات ذهن آگاهی مبتنی بر یوگا بر تاب آوری و کنترل خشم دانشجویان دختر ورزشکار [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 16-1]

  • تیپ شخصیتی بررسی تأثیر تعدیل‌کنندگی تیپ شخصیتی افراد بر یادگیری مهارت‌های سرویس بلند و کوتاه بدمینتون به روش‌های مسدود و تصادفی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 144-129]

  • تداخل زمینه‌ای بررسی تأثیر تعدیل‌کنندگی تیپ شخصیتی افراد بر یادگیری مهارت‌های سرویس بلند و کوتاه بدمینتون به روش‌های مسدود و تصادفی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 144-129]

  • تیراندازی اثر کانون توجه بر مهارت تیراندازان مبتدی و ماهر مرکز آموزشی مالک اشتر اراک [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 170-157]

  • ترکیب بدن پیش بینی اضطراب اجتماعی براساس برخی از شاخص های ترکیب بدن (BMI,WHR) و تصویر بدنی در دانش اموزان دختر دوره متوسطه دوم [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 30-17]

  • تصورات کلیشه تأثیر بازخورد مثبت انگیزشی-قیاسی با شرایط کلیشه و عدم کلیشه بر انگیزش مشارکت در فعالیت بدنی و خودکارآمدی دختران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 38-29]

  • تصویر بدن پیش بینی اضطراب اجتماعی براساس برخی از شاخص های ترکیب بدن (BMI,WHR) و تصویر بدنی در دانش اموزان دختر دوره متوسطه دوم [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 30-17]

  • تصویرسازی مثبت رابطه ذهن‌آگاهی با اضطراب بدنی اجتماعی در بانوان؛ نقش واسطه‌ای انگیزه مشارکت ورزشی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 52-39]

  • تعارض آسیب‌های رفتارهای ضد شهروندی سازمانی بر هیئت‌های ورزشی بر اساس سندروم سیب لکه-دار [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 70-53]

  • تکانشگری و تکواندوکاران تأثیر تمرین های ترکیبی بر خودگفتاری انگیزشی و تکانشگری تکواندوکاران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 124-109]

  • تکلیف‌گرا تأثیر فضای انگیزشی تکلیف گرا وخود گرای ورزشی بر خود پنداره بدنی دانش آموزان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 49-64]

  • تکواندو پیش بینی هدفگرایی تکواندوکاران نخبه و غیرنخبه بر اساس جوانگیزشی ادراک شده [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 82-71]

  • تمرینات جسمانی و روانشناختی تأثیر تمرین های ترکیبی بر خودگفتاری انگیزشی و تکانشگری تکواندوکاران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 124-109]

  • توزیع تمرین تاثیر فاصله دهی و فراشناخت بر یادگیری مهارت پاس بسکتبال [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 128-115]

ج

  • جوانگیزشی ادراک شده پیش بینی هدفگرایی تکواندوکاران نخبه و غیرنخبه بر اساس جوانگیزشی ادراک شده [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 82-71]

ح

  • حافظه حس حرکت تاثیر دستورالعمل توجهی بر حافظه حرکتی و امواج مغزی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 114-93]

خ

  • خود ادراکی مقایسه قابلیت‌های بدنی (خودتوصیفی و عینی) و نگرش تغذیه‌ای در زنان فعال و غیرفعال [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 14-1]

  • خودپندارة بدنی مقایسه قابلیت‌های بدنی (خودتوصیفی و عینی) و نگرش تغذیه‌ای در زنان فعال و غیرفعال [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 14-1]

  • خودپنداره‌بدنی تأثیر فضای انگیزشی تکلیف گرا وخود گرای ورزشی بر خود پنداره بدنی دانش آموزان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 49-64]

  • خودکارآمدی تأثیر بازخورد مثبت انگیزشی-قیاسی با شرایط کلیشه و عدم کلیشه بر انگیزش مشارکت در فعالیت بدنی و خودکارآمدی دختران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 38-29]

  • خودگرا تأثیر فضای انگیزشی تکلیف گرا وخود گرای ورزشی بر خود پنداره بدنی دانش آموزان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 49-64]

  • خودگفتاری انگیزشی تأثیر تمرین های ترکیبی بر خودگفتاری انگیزشی و تکانشگری تکواندوکاران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 124-109]

د

  • دانش‌آموزان تأثیر فضای انگیزشی تکلیف گرا وخود گرای ورزشی بر خود پنداره بدنی دانش آموزان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 49-64]

  • دانشجویان دختر ورزشکار تاثیر تمرینات ذهن آگاهی مبتنی بر یوگا بر تاب آوری و کنترل خشم دانشجویان دختر ورزشکار [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 16-1]

  • دقت پاس تاثیر آموزش مجازی مهارت‌های روانشناختی (روش سینکلیر و سینکلیر) بر دقت پاس بسکتبالیست-‏های نیمه حرفه‌ای [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 92-77]

ر

  • رفتار سیاسی ارائه مدل پارادایمی توسعة روان‌شناسی سیاسی در ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 180-171]

  • رفتار ضدشهروندی آسیب‌های رفتارهای ضد شهروندی سازمانی بر هیئت‌های ورزشی بر اساس سندروم سیب لکه-دار [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 70-53]

  • روایی روان‌سنجی نسخه فارسی پرسش‌نامه تمرین ذهنی ورزشی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 158-145]

  • روایی ویژگی‎های روانسنجی نسخۀ فارسی پرسش‌نامۀ مربیگری مهارت‌های زندگی در ورزش [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 171-182]

  • روان سنجی روان‌سنجی نسخه فارسی پرسش‌نامه تمرین ذهنی ورزشی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 158-145]

  • روانشناختی ارائه الگوی عوامل ایجادکننده آنومی سازمانی منطبق با متغیرهای روان‌شناختی در ورزش: مطالعه ادارات کل ورزش و جوانان ایران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 156-137]

  • روان‌شناسی سیاسی ارائه مدل پارادایمی توسعة روان‌شناسی سیاسی در ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 180-171]

  • روش سینکلیر تاثیر آموزش مجازی مهارت‌های روانشناختی (روش سینکلیر و سینکلیر) بر دقت پاس بسکتبالیست-‏های نیمه حرفه‌ای [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 92-77]

س

  • ساکاد تاثیر انگیختگی بر تصمیم گیری و حرکات چشم بازیکنان حرفه ای والیبال [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 76-65]

  • سلامت تاثیر بازی در خانه‌ (بسته پیشنهادی یونیسف) و راهبردهای فراشناختی بر سلامت کودکان 5 تا 8 سال در پاندمی کرونا [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 136-125]

  • سندروم سیب لکه‌دار آسیب‌های رفتارهای ضد شهروندی سازمانی بر هیئت‌های ورزشی بر اساس سندروم سیب لکه-دار [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 70-53]

ش

  • شباهت تأثیر خودالگودهی، الگوی ماهر و الگوی در حال یادگیری بر اکتساب و یادداری مهارت پات گلف [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 170-159]

ف

  • فراشناخت تاثیر بازی در خانه‌ (بسته پیشنهادی یونیسف) و راهبردهای فراشناختی بر سلامت کودکان 5 تا 8 سال در پاندمی کرونا [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 136-125]

  • فرضیه عمل محدود شده تاثیر دستورالعمل توجهی بر حافظه حرکتی و امواج مغزی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 114-93]

  • فضای‌انگیزشی تأثیر فضای انگیزشی تکلیف گرا وخود گرای ورزشی بر خود پنداره بدنی دانش آموزان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 49-64]

  • فعالیت ورزشی رابطه ذهن‌آگاهی با اضطراب بدنی اجتماعی در بانوان؛ نقش واسطه‌ای انگیزه مشارکت ورزشی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 52-39]

  • فوتبال ارتباط محیط پرورش استعداد و استحکام ذهنی در نوجوانان فوتبالیست [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 48-31]

ق

  • قضاوت از یادگیری تاثیر فاصله دهی و فراشناخت بر یادگیری مهارت پاس بسکتبال [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 128-115]

ک

  • کانون توجه بیرونی اثر کانون توجه بر مهارت تیراندازان مبتدی و ماهر مرکز آموزشی مالک اشتر اراک [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 170-157]

  • کانون توجه درونی اثر کانون توجه بر مهارت تیراندازان مبتدی و ماهر مرکز آموزشی مالک اشتر اراک [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 170-157]

  • کرونا تاثیر بازی در خانه‌ (بسته پیشنهادی یونیسف) و راهبردهای فراشناختی بر سلامت کودکان 5 تا 8 سال در پاندمی کرونا [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 136-125]

  • کنترل خشم تاثیر تمرینات ذهن آگاهی مبتنی بر یوگا بر تاب آوری و کنترل خشم دانشجویان دختر ورزشکار [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 16-1]

  • کودکان تاثیر بازی در خانه‌ (بسته پیشنهادی یونیسف) و راهبردهای فراشناختی بر سلامت کودکان 5 تا 8 سال در پاندمی کرونا [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 136-125]

  • کودکان مقایسه تأثیر بازی های آزاد و سازمان یافته بر تبحر حرکتی و رفتار اجتماعی کودکان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 191-202]

م

  • محیط پرورش استعداد ارتباط محیط پرورش استعداد و استحکام ذهنی در نوجوانان فوتبالیست [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 48-31]

  • محیط رقابتی تأثیر محیط تمرینی رقابتی و غیر رقابتی بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در دختران نوجوان با اضطراب صفتی بالا و پایین [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 94-83]

  • مربیگری ویژگی‎های روانسنجی نسخۀ فارسی پرسش‌نامۀ مربیگری مهارت‌های زندگی در ورزش [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 171-182]

  • معنادرمانی اثربخشی معنادرمانی گروهی بر استرس ادراک شده و بهزیستی روان‌شناختی ورزشکاران نوجوان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 181-190]

  • مهارت پایه تاثیر فاصله دهی و فراشناخت بر یادگیری مهارت پاس بسکتبال [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 128-115]

  • مهارت‌های اجتماعی مقایسه تأثیر بازی های آزاد و سازمان یافته بر تبحر حرکتی و رفتار اجتماعی کودکان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 191-202]

  • مهارت های حرکتی درشت مقایسه تأثیر بازی های آزاد و سازمان یافته بر تبحر حرکتی و رفتار اجتماعی کودکان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 191-202]

  • مهارت‌های روانشناختی تاثیر آموزش مجازی مهارت‌های روانشناختی (روش سینکلیر و سینکلیر) بر دقت پاس بسکتبالیست-‏های نیمه حرفه‌ای [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 92-77]

  • مهارت های زندگی ویژگی‎های روانسنجی نسخۀ فارسی پرسش‌نامۀ مربیگری مهارت‌های زندگی در ورزش [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 171-182]

  • موقعیت رو در رو ویژگی‎های روانسنجی نسخۀ فارسی پرسش‌نامۀ فرایندهای تغییر در تمرین مهارت‎های روانشناختی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 108-95]

ن

  • نارضایتی از بدن رابطه ذهن‌آگاهی با اضطراب بدنی اجتماعی در بانوان؛ نقش واسطه‌ای انگیزه مشارکت ورزشی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 52-39]

  • نخبه پیش بینی هدفگرایی تکواندوکاران نخبه و غیرنخبه بر اساس جوانگیزشی ادراک شده [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 82-71]

  • نگرش به تغذیه مقایسه قابلیت‌های بدنی (خودتوصیفی و عینی) و نگرش تغذیه‌ای در زنان فعال و غیرفعال [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 14-1]

  • نمایش آسودگی ویژگی‎های روانسنجی نسخۀ فارسی پرسش‌نامۀ فرایندهای تغییر در تمرین مهارت‎های روانشناختی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 108-95]

  • نوجوان ارتباط محیط پرورش استعداد و استحکام ذهنی در نوجوانان فوتبالیست [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 48-31]

  • نوجوان اثربخشی معنادرمانی گروهی بر استرس ادراک شده و بهزیستی روان‌شناختی ورزشکاران نوجوان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 181-190]

و

  • واژگان کلیدی: ذهن آگاهی مبتنی بر یوگا تاثیر تمرینات ذهن آگاهی مبتنی بر یوگا بر تاب آوری و کنترل خشم دانشجویان دختر ورزشکار [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 16-1]

  • واژه 1-اجرای ورزشی تاثیر انگیختگی بر تصمیم گیری و حرکات چشم بازیکنان حرفه ای والیبال [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 76-65]

  • واژه 2-تثبیت بینایی تاثیر انگیختگی بر تصمیم گیری و حرکات چشم بازیکنان حرفه ای والیبال [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 76-65]

  • واژه 3-ردیابی چشم تاثیر انگیختگی بر تصمیم گیری و حرکات چشم بازیکنان حرفه ای والیبال [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 76-65]

  • واژه 4-مبادله سرعت-دقت تاثیر انگیختگی بر تصمیم گیری و حرکات چشم بازیکنان حرفه ای والیبال [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 76-65]

  • واژه‌های کلیدی: آگاهی در لحظه رابطه ذهن‌آگاهی با اضطراب بدنی اجتماعی در بانوان؛ نقش واسطه‌ای انگیزه مشارکت ورزشی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 52-39]

  • ورزش اثربخشی معنادرمانی گروهی بر استرس ادراک شده و بهزیستی روان‌شناختی ورزشکاران نوجوان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 181-190]

  • ورزش حرفه‌ای ارائه مدل پارادایمی توسعة روان‌شناسی سیاسی در ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 180-171]

  • ورزشکاران روان‌سنجی نسخه فارسی پرسش‌نامه تمرین ذهنی ورزشی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 158-145]

  • ورزشکاران ویژگی‎های روانسنجی نسخۀ فارسی پرسش‌نامۀ مربیگری مهارت‌های زندگی در ورزش [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 171-182]

  • ورزشکاران نخبه اثربخشی یک دوره ماساژ و موسیقی بر اضطراب رقابتی قایق‌رانان نخبه [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 28-15]

ه

  • هدف گرایی پیش بینی هدفگرایی تکواندوکاران نخبه و غیرنخبه بر اساس جوانگیزشی ادراک شده [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 82-71]

  • هماهنگی دودستی تاثیر دستورالعمل توجهی بر حافظه حرکتی و امواج مغزی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 114-93]

ی

  • یادداری تأثیر محیط تمرینی رقابتی و غیر رقابتی بر یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال در دختران نوجوان با اضطراب صفتی بالا و پایین [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 94-83]

  • یادگیری بررسی تأثیر تعدیل‌کنندگی تیپ شخصیتی افراد بر یادگیری مهارت‌های سرویس بلند و کوتاه بدمینتون به روش‌های مسدود و تصادفی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 144-129]

  • یادگیری حرکتی تأثیر خودالگودهی، الگوی ماهر و الگوی در حال یادگیری بر اکتساب و یادداری مهارت پات گلف [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 170-159]

  • یادگیری مشاهده‎ای تأثیر خودالگودهی، الگوی ماهر و الگوی در حال یادگیری بر اکتساب و یادداری مهارت پات گلف [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 170-159]